مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

ساخت وبلاگ

طراحی
تارنما با وردپرس طراحی
وبسایت با وردپرس اگر کمی در فضای وب و پباده سازی تارنما مطالعه کرده باشید شاید نام وردپرس و عبارت طراحی وب سایت با وردپرس به گوش شما خورده می‌باشد . وردپرس یک سیستم رئیس محتوا یا به عبارتی CMS نوشته باز میباشد که به رخ رایگان در اختیار طراحان تارنما قرار گرفته میباشد . در سال ۲۰۰۳ و با کارایی تعدادی کدنویس خلاق و خوش سلیقه هسته اول وردپرس صورت گرفت و به سرعت مورد استقبال واقع شد . با ارتقاء یوزرها وردپرس، جامعه کدنویسان نیز به سرعت پیشرفت داشت و در حال حاضر میلیون ها نفر در سرتاسر دنیا روزانه در حال اضافه کردن امکانات جدید به آن می‌باشند .

اما CMS های دیگر مانند جوملا و دروپال هم در ابتدا مسیر مشابهی را طی کردند ولی طی ۳ سال اخیر وردپرس توانسته فاصله خویش را با رقبا بیشتر کرده و روز جاری سهم بالایی از اینترنت وب سایت های دنیا با وردپرس طراحی می گردند .

مقدار
محبوبیت پباده سازی تارنما با وردپرس پنل مدیریت آسان، امکان قالب و پلاگین نویسی، هسته قادر و بروزرسانی مستمر، دسترسی به منابع آموزشی زیاد، منطبق بی نقص با استانداردهای سئو و … از دلایل با اهمیت رویش چشمگیر طراحی وبسایت با وردپرس در دنیا محسوب میگردند . در این مطلب سعی میکنیم مهم ترین عوارض تعیین این سیستم مدیریت محتوا از طرف وبسیما را چک کنیم .

طراحی سایت

چرا
طراحی سایت با وردپرس را گزینش کنیم؟ گروه وبسیما یک عدد از خوشنام ترین و پیروز ترین کمپانی پباده سازی تارنما در ایران می‌باشد که در سال ۹۵ چیره شد در جشنواره اینترنت و گوشی ایران به تیتر شایسته ترین کمپانی پباده سازی وب سایت شناخته شود . این تیم از روزهای آغازین شروع به فعالیت خویش پباده سازی سایت با وردپرس را انتخاب نموده و بیش از ۹۰ درصد وب سایت های مشتریان را با این سیستم رئیس محتوا طراحی و پیاده سازی کرده می‌باشد . مهمترین عوارض ما برای گزینش وردپرس به شرح تحت می‌باشد .

پنل
کاربری استاندارد و آسان وردپرس یک عدد از مهمترین فاکتورها در تعیین سیستم رئیس محتوا، طرز مدیر داده ها و بخش های متعدد وب سایت میباشد . وردپرس در مقایسه با رقبای خویش از یک پنل مدیریت تماما استاندارد و راحت منفعت میبرد که برای موبایل و تبلت نیز با صرفه سازی شده هست . همینطور نرم افزار اندروید و ios نیز برای مدیر وب سایت های وردپرس در دسترس می باشد که فعالیت مدیر سایت را دوچندان بی آلایش خواهد کرد .

پنل
رئیس وردپرس علاوه براین، پنل مدیریت وردپرس همانند بقیه بخش های آن قابلیت ارتقاء و افزودن تجهیزات تازه را دارااست و همین مورد به طراح وب سایت وردپرس اجازه میدهد بخش های جدیدی برای مدیریت سهل و آسان خیس محتوا در آن ایجاد نماید . در هم اکنون حاضر تمامی پروژه های انجام شده در وبسیما از یک پنل مدیریتی افزایش یافته و کارآمد سود مند میباشند که تجهیزات زیاد فراتر از هسته اولیه وردپرس هست .

پیاده
سازی بر بستر PHP و MySQL در درحال حاضر حاضر PHP‌ محبوب ترین لهجه برنامه نویسی برای پباده سازی سایت می باشد و طبق گزارش وب سایت w3techs در نوامبر ۲۰۱۷ نزدیک به ۸۳ درصد وب سایت های جهان از این لهجه برای پیاده سازی هسته تارنما خویش فایده برده اند . سیستم رئیس محتوای وردپرس نیز برپایه php کدنویسی گردیده و همین فرمان موجب شده از انعطاف پذیری و قابلیت و امکان ارتقای بالایی هنگام پباده سازی سایت با وردپرس برخوردار باشید .

لهجه
های برنامه نویسی همگانی در طراحی سایت همچنین وردپرس امکان اضافه کردن قالب و پلاگین های متعدد را دارد که همین زمینه موجب شده کدنویسان متعددی در سرتاسر دنیا مشغول تهیه تجهیزات و قالب های تازه برای این سیستم رئیس محتوا باشند . نسبتاً هر قابلیتی که در طراحی وب سایت شرکتی یا فروشگاه اینترنتی نیاز دارید در قالب یک پلاگین برای وردپرس نیز موجود است و هزینه تنظیم این پلاگین ها در مقایسه با تلاش شان دوچندان تحت می باشد . نکته کلیدی خیس این که وجود این گستردگی از پلاگین و قالب به ما نشان می‌دهد که عملا هر امکانی را میتوان بر بستر وردپرس پباده سازی و پیاده سازی نمود .

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 193 تاريخ : چهارشنبه 3 مهر 1398 ساعت: 16:06

نکات
پررنگ این گویش برنامه نویسی برای هک این زبان برنامه نویسی زیاد سبک وزن و پر سرعت میباشد .
یک رویه حل بسیار مطلوب برای به خطر پرت کردن سیستم های جاسازی شده می‌باشد .
Lua به شدت در صنعت برای بسط سیستم های امنیتی مانند سیستم های تشخیص نفوذ (IDS) به کار گیری می شود .
اجرای فراوان پرسرعت Lua و گروه های آشغال پویا، آن را مطلوب برای تولید سوء به کارگیری پر سرعت می کند .
ماهیت تعدادی پلتفرم Lua به ویژه برای توسعه و گسترش برنامه های هکینگ عمومی مطلوب می باشد .

طراحی سایت
۱۵-
گویش HTML هیچ لیستی برای شایسته ترین لهجه برنامه نویسی برای هکر شدن سوای اشاره به HTML بدون نقص نمی‌باشد .

در دنیای هک و امنیت، نمی بضاعت از جاوا اسکریپت سخن اعلام کرد ولی اشاره به HTML نکرد .

این دو زبان، هسته اولیه وب نویسی میباشند .

HTML یک لهجه اساس میباشد که هر کس که مایل به فعالیت در زمینه پباده سازی صفحه ها اینترنت است، بایستی در ارتباط با آن بداند .

پس از یادگیری HTML، یادگیری JavaScript نیز آغاز می شود که یک زبان سمت استفاده کننده (client side) می‌باشد .

یادگیری HTML ابدا طاقت فرسا نمی‌باشد .

بنابراین، ما توصیه می کنیم تا اصول اولیه HTML در کمپین آموزشی بی لرن را حتما فرا گیرید .

 

گویش
html - زبان برنامه نویسی برای هکر شدن - کمپین آموزشی بی لرن

نکات
برجسته این گویش برنامه نویسی برای هک HTML لهجه اینترنت است .
در صورتیکه می خواهید برنامه های وب را به خطر بیندازید، ادراک کامل از HTML لازم میباشد .
HTML همچنین در توسعه و گسترش برنامه های کاربردی تلفن همراه و دسکتاپ ترکیبی زمینه استفاده قرار می گیرد، براین اساس اگر می خواهید تمامیت چنین برنامه هایی را تست کنید، HTML کاربرد دارد .


دسته
بندی گویش های برنامه نویسی برای هکرها در صورتی‌که می خواهید یک هکر فن ای باشید برای این حرفه، بایستی چندین زبان برنامه نویسی را یاد بگیرید .

لهجه های برنامه نویسی زیادی وجود دارا هستند البته به علت وجود هدف های مختلف،فقط تعداد یه خرده از آنان برای هک کردن واجب هست .

لهجه
های برنامه نویسی منحصربه‌فرد هکرها (هکرهای قانونی) به ۳ گونه کلی تقسیم می شوند:
هک
وب و نفوذ( Web Hacking and Pentesitng ) اکسپلویت
نویسی (Exploit Writing ) مهندسی
معکوس (Reverse Engineering ) هر کدام از سه قضیه بالا، کدنویسی اختصاصی به خود را دارا هستند .

گویش
های برنامه نویسی به خواسته هک اینترنت و نفوذ در صورتیکه به هک کردن وب و نفوذ عشق دارید بایستی این زبان ها را دست کم در حد شالوده و میانگین خاطره بگیرید .

HTML
Java
Script SQL
PHP
Perl
زبان
های برنامه نویسی منحصربه‌فرد اکسپلویت نویسی اکسپلویت نویسی بخش توسعه یافته هک می‌باشد که به گویش های مرحله فراتر نیاز داراست .

هر هکر حرفه ای بایستی با اکسپلویت نویسی آشنا باشد و زبان های زیر را فرا گیرد .

C++/C
Python
Ruby
Java
LISP
زبان
های برنامه نویسی برای مهندسی معکوس اسم دیگر مهندسی معکوس Back Engineering هست .

مهندسی
معکوس فرآیندی میباشد که داده ها و طراحی هر چیز که ساخته انسان باشد را استخراج می کند؛
و بر شالوده آن‌ها مجدد به ساخت آن و هرچیز نو دیگری می پردازد .

از
این فرآیند برای جلوگیری از جرایم استعمال می شود؛
به این شکل که تلاش بد افزار قضیه نظر و راه و روش شناسایی و از در میان بردن آن را با مهندسی معکوس متوجه می شوند و به کامپیوتر ها و دستگاه ها اذن همکاری را می دهند .

از این فرآیند میتوان برای کرک کردن نرم افزار و رسانه ها هم استفاده کرد تا مانعی که از اسکن دوری می کند را از در میان پیروزشود .

 

سخن
پایانی در این مقاله با ۱۵ گویش برنامه نویسی برای هکر شدن آشنا شدید که درایت از آن ها لازمه استارت یک هکر می‌باشد .

تعیین لهجه و راهکار مناسب، بستگی به انگیزه و نوع حملات شما دارااست که در بالا گفته شد .

یک
هکر فن ای کسی می باشد که می تواند بالاتر از لهجه ها یا برنامه های هک شده را نگاه کند…
و تصویر بزرگتری را درک کند .

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web02 بازدید : 139 تاريخ : سه شنبه 2 مهر 1398 ساعت: 16:16


اسم دامین، پست الکرونیکی سایت شما می‌باشد. کلیه وبسایت ها بایستی پیشین از ورود به دنیای وب و تارنما، اسم دامین داشته باشند. در حالتی‌که شما برای رواج و تبلیغ کسب و عمل خویش دارایی تبلیغاتی در حیث گرفته اید، راهی فایده آور موجود است، آن هم این میباشد که گذشته از طراحی وب سایت، اسم دامنه ای تعیین فرمایید که در حدود اسم کسب و عمل شما هست، تا یوزرها به محض دیدن اسم دامین شما، دریابند که عمل شما چه می‌باشد و چه خدماتی ارائه می دهید. ولی درصورتی که میزان دارایی کافی ندارید بهره آورترین روش این می باشد که اسم دامینی تعیین نمایید که یک واژه کلیدی را مشتمل بر شود. در‌این حالت زمانی مردم عبارت و واژه خاصی را کاوش می‌نمایند احتمال این که وبسایت شما نیز جزو نتیجه ها کاوش باشد، اضافه خواهد بود. از نامی به کار گیری فرمایید که با مورد و هدف ها کاری شما متناسب باشد.

طراحی سایت

استانداردهاي طراحي
به استانداردهاي طراحي اینترنت سايت اعتنا کنيد. در اينترنت اینترنت سايت هايی موجود هست که از بيش از 6 يا 8 فريم در برگه استعمال کرده اند. استعمال از تکنيک هاي غير متعارف و عدم اعتنا به استانداردها هرچند ممکن هست منجر زيبايي اینترنت سايت شود، ولی سبب اندوه برخي ديگر از بازديد کنندگان سايت خواهد شد.

سرعت بار گذاری
هر روز به تعداد کسانی که از وب به کار گیری مینمایند افزوده می گردد، البته این به‌این مفهوم وجود ندارد که سرعت اتصال آنها به اندازه سرعت اتصال شماست. پژوهش ها و مطالعات اخیر نشان داده می‌باشد که سرعت بار گذاری ورقه مهم‌ترین فاکتور رنکینگ میباشد. یک مشتری بالقوه عشق و علاقه و شوق خودش را برای دیدن سایت شما از دست می‌دهد در شرایطی‌که پس از یکسری ثانیه هیچ بخشی از وبسایت بالا نیاید. پس تارنما خویش را سبک و جاری پباده سازی فرمایید تا بتوانید مشتریان و بازدیدکنندگان را راضی نگه دارید.

محتوا
در رابطه محتوای تارنما خویش تصور کنید. هر چقدر که وبسایت شما قشنگ پباده سازی گردیده باشد در صورتی‌که داده ها ما یحتاج یوزرها را ارائه ندهید، از شما رو برمی گردانند. یوزرها به‌دنبال داده ها و محتوا به وب سایت شما آمده اند و سایت می بایست به آنان شم خیر و خوبی از یافتن داده ها صحیح، اثرگذار و راحت الوصول یار و همدم با زیبایی گرافیکی القا نماید. در ارائه داده ها و توضیحات دست و دل گشوده باشید، شاید بعضا از داده ها بی آلایش ای که به حیث شما دارای اهمیت نیستند برای یوزرها تارنما شما بسیار جالب باشند.

رنگ
رنگ ها می‌توانند نقش مهمی در طراحی وب شما داشته باشند. حتی اضافه از چیزی که فکرش را می‌کنید. رنگ ها بر امکان به کار گیری وب سایت تأثیر مهمی دارا هستند. علاوه بر رنگ هایی که در کنار هم جلوه یگانه و زیبایی را به وب سایت شما میبخشند، رنگ هایی هم وجود دارا هستند که یوزرها به محض دیدن آن‌ها تارنما شما‌را رخنه‌ می نمایند. مورد ها نقل شده فقط تنی چند از نکات مهم در ساخت سایت هست که هر یک سری ابتدایی، البته بسیار کاربردی و مالامال اهمیت میباشند که در عین آسانی بخش اعظمی از صاحبان وبسایت به آن‌ها اعتنا نمی‌کنند. پس آنها‌را صد رد صدً دورازشوخی بگیرید و آنها‌را آزمون نمایید. در آخر سود را نسبت به موقعیت قبلی مقایسه فرمایید و متوجه تأثیرات این نکات گردید.

دستکم کلیک
این نکته بسیار مهم هست. میان بازدیدکنندگان و داده ها، دست کم کلیک ممکن را در لحاظ بگیرید تا بازدیدکننده بدون چاره نباشد برای دستیابی به داده ها آیتم نیازش یک سری توشه کلیک نماید. کلیک کردن زیاد سبب می گردد که بازدیدکنندگان وبسایت را سوراخ نمایند.

سئو
اینترنت سايت شما می بایست براي موتورهاي کاوش بهينه شود. بهترين و نادر هزينه ترين راه و روش براي جذب مخاطب برای اینترنت سايت شما، به کار گیری از کليک ارگانيک می‌باشد. کليک ارگانيک يعني بازديدکنندگاني که با کليک برروي لينک اینترنت سايت شما در موتورهاي کاوش به اینترنت سايت شما آمده اند. اين مدل کليک نادر هزينه ترين رویه براي جذب بازديدکنندگان به اینترنت سايت شماست. در حين طراحي اینترنت سايت به اين مورد دقت کنيد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 147 تاريخ : دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت: 15:22